בדיקה של של התנהגות הקהל שנכנס לאתר. זמן באתר. ומחבר ניתוחים לקמפיין.
דיוק של מונחים, שיפור איכות המודעה במטרה להעלות את אחוזי ההמרה.
לאחר ניתוח מעמיק עם הלקוח מעלים קמפיין עם מונחים מתאים ללקוח לטובת תוצאות טובות.
גם קמפיין מוצלח דורש בדיקה וניתוח. תמיד יש המשכיות.
לקוחות שמשלמים כתוצאה מקמפיין נכון זו תמיד תחושה נעימה.
פירסום מחדש ללקוחות שכבר היו בדף נחיתה/ אתר ולא ביצעו רכישה.
פרסום בגוגל דורש להיות מקצוענים.
אבל זה הרבה מעבר לזה, זה לדעת איך המנוע של גוגל עובד לדעת איך הלקוח שלכם חושב ולתת ללקוח שלנו את השרות המצויין. לנו יש נסיון של מעל עשור שיווק דיגטלי ומומחיות במודעות של גוגל. לא סתם אנחנו משרתים לקוחות שנים בשיווק בארץ ובחו"ל בעברית ובאנגלית.
מקצוענות היא מאד חשובה לנו. והענקת שרות איכותי הוא
הבסיס שלנו.
תקשורת נכונה בנינו לבין הלקוח שלנו מביאה תוצאות נכונות.
שאלות נפוצות
שאלה מצויינת.
לא, גוגל זה לא רק מודעות מלים. ניתן גם להקים קמפיין פרסום וויזואלי ברשת המדיה הרחבה של גוגל, באתרים כמו Gmail ו-YouTube למשל, על מנת לחשוף את העסק שלהם למיליוני גולשים.
השאיפה של כל עסק זה להופיע כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל.
מאחר ואנחנו עושים פרסום ממומן אנחנו נופיע ב4 התוצאות הראשונות בחיפוש ( 4התוצאות הראשונות שמורות למפרסמים)
יחד עם זאת צריך לזכור שלא רק העסק שלך מפרסם וגם מתחרים שלך מפרסמים. לכן יש חשיבות בניתוח נכון של קמפיין המודעות ובמונחי החיפוש.
מערכת גוגל אדוורדס מדרגת כל מודעה על פי מדרג איכות הנע בין 1 ל-10 בהתחשב במספר משתנים כגון חווית דך הנחיתה, הצעת מחיר לקליק, פורמט המודעה וכו'. המודעה עם דירוג האיכות הגבוה ביותר תופיע ראשונה בתוצאות החיפוש.
יש חשיבות מאד גדולה בקמפיין שמוביל אל דף נחיתה שהדף נחיתה יהיה עם חווית משתמש טובה שעומדת בחוקי גוגל. אחד המדדים של גוגל בדירוג מודעת איכות היא דף הנחיתה. לכן מאד חשוב שדף הנחיתה יהיה איכותי.
מהיר, ברור, ממוקד.
הדף נחיתה איכותי יקטין את מחיר המקסימום לקליק של הקמפיין למחיר תחרותי.
קמפיין רימרקטינג (Remarketing) מאפשר לעסקים למקד את הפרסום בגוגל. קהל שביקר אצלך בדף "נצבע" ע"י גוגל ואנחנו יכולים לרדוף אחריו במודעות פירסום. עסקים רבים משתמשים בפרסום רימרקטינג בכדי לשפר את הביצועים של הפרסום בגוגל, כאשר רוב העסקים מדווחים על יחס המרה גבוה במיוחד בקמפיינים של רימרקטינג.
אם קהל היעד שלך לא יכול למצוא את האתר שלך, הוא לא יקנה מהעסק שלך. לכן עסקים רבים פונים למודעות גוגל.
גוגל מאפשרת לעסקים להציב מודעות פרסום במנוע החיפוש שלה ובאתרים שונים ברחבי הרשת הנקראים "שותפי חיפוש". בעזרת מערכת הפרסום "גוגל אדוורדס" דרכה ניתן להגיע למיליוני לקוחות פוטנציאליים דרך האינטרנט ולהגדיל את החשיפה של המוצר או השירות שלכם.
פרסום בגוגל הוא נכון לכל עסק. עסק שרוצה להגיע ישירות ללקוחות פוטנציאליים דרך האינטרנט בדיוק ברגע שהם מחפשים אותך. בדיוק שהם מקלידים מונחים וביטויים הרלוונטיים למוצר או לשירות שהעסק שלך מספק.
הפרסום בגוגל הוא מאד יעיל. ניתן למדוד תוצאות די בקלות עם הכלים של Google AdWords. בדרך זו ניתן לוודא שהקמפיין שנוצר עומד ביעדי הפרסום. יש חשיבות מאד גדולה לניתוח הנתונים. בדרך זו אנחנו נקבל החלטות לגבי שינויים בקמפיין.
כאשר המטרה היא ברורה: תוצאות.
הפרסום בגוגל עובד בשיטת PPC כלומר Pay-Per-Click – אתם משלמים רק אם מישהו לחץ על המודעה שלכם, כלומר רק על כניסה רלוונטית. יחד עם זאת אנחנו רוצים להכיע לאנשים הנכונים שיקליקו ויביאו תוצאה.
יש שאלות?